
Италијанската Агенцијата Нилсен која всушност е еден од светските лидери во истражувањето на јавното мислење, објави извештај за потрошувачката на алкохол кој покажува значаен пораст на продажбата во сите категории на пијалоци, а особено на виното.
Секако, овие податоци важат за продажбата во продавниците, а не во рестораните и баровите, бидејќи тие се затворени речиси секаде во светот. Податоци за продажбата на алкохолни пијалоци, меѓу останатите извори, обезбеди и компанијата Вивино, која представува гигант во областа на онлајн продажба на вино. Во оваа компанија наведуваат дека е во тек е огромен пораст на он-лајн продажбата и тоа во целиот свет.

Глобалниот пораст на продажба на вино изнесува 162 % во однос на истиот период минатата година. Особено се истакнува Италија како земја којасо помош на интернетот ја зголемила продажбата на вино дури за неверојатни 282%.
Напишете коментар