Agrotim

  • Дома
  • Агровести
  • Пазари
  • Субвенции
  • Фондови
  • Механизација
  • Рурален Развој

ЕУ издвојува 186 милиони евра за промоција на земјоделско-прехранбени производи


Европската комисија ќе додели 185,9 милиони евра во 2023 година за финансирање на промоција на одржливи и висококвалитетни земјоделско-прехранбени производи од Унијата. Работната програма за политики за промоција за 2023 година, која Комисијата ја усвои пред неколку дена, придонесува за реализација на политичките приоритети на Европската комисија за периодот 2019-2024 година, а особено на стратегијата „од терен до маса“.

Проектите за промоција во 2023 година се очекува да ги истакнат и поддржат производите кои се во согласност со целите како што се одржливоста на земјоделството на Унијата, подобрување на благосостојбата на животните и поттикнување на потрошувачката на свежо овошје и зеленчук и здрава и одржлива исхрана.

Сите расположливи износи за избраните кампањи во 2023 година се речиси рамномерно распределени помеѓу промоцијата на внатрешниот пазар на Унијата (83,3 милиони евра) и во трети земји (83,1 милиони евра).

-Минатата година европските земјоделци, соочени со пореметувања и високи трошоци, покажаа голема издржливост. Промоцијата на европските земјоделско-прехранбени производи и нивниот квалитет во Унијата и во светот е важна димензија на поддршката на Комисијата за земјоделците и производителите. Нашата политика за промоција им помага да најдат нови пазари и да ја шират репутацијата на нивните производи. Благодарение на продуктивноста и признатата извонредност, Унијата е водечки светски извозник на земјоделско-прехранбени производи – рече Јануш Војчеховски, советник за земјоделство.

Надвор од Унијата, главните цели на промотивните активности се земји и региони со висок потенцијал за раст, на пример Кина, Јапонија, Јужна Кореја, Сингапур и Северна Америка. Покрај тоа, Нов Зеланд и Австралија би можеле да претставуваат нови пазарни можности за европските извозници. Конечно, Обединетото Кралство останува еден од главните извозни пазари за земјоделско-прехранбени производи од Унијата, апсорбирајќи 25% од извозот на ЕУ-27.

Со избрани кампањи ќе се информираат потрошувачите во Унијата и светот за различни системи за квалитет и ознаки за квалитет на ЕУ, како што се географски ознаки или еколошки производи. За категоријата еколошки производи се доделени средства во износ до 28 милиони евра со цел да се поттикне побарувачката на еколошки производи согласно акцискиот план за еколошко производство.

Дополнителни 36 милиони евра за промоција на одржливи земјоделски практики корисни за климата, животната средина и благосостојбата на животните се наменети за европските потрошувачи и потрошувачката на земјоделско-прехранбени производи произведени на одржлив начин.

Со цел да се поттикне поздрава и поурамнотежена исхрана, повеќе од 19 милиони евра ќе бидат наменети за промоција на свежо овошје и зеленчук со цел да му се помогне на секторот да ги надмине постојаните предизвици како што се падот на потрошувачката и извозот и слабата преговарачка позиција во врска со големите малопродажни ланци и преработувачите. Општо земено, промотивните активности насочени кон потрошувачите на внатрешниот пазар треба да се одразат и да се усогласат со насоките за исхрана на целните земји членки.

Европската истражувачка агенција ќе објави повици за предлози за претстојните кампањи во јануари 2023 година. Барањата и предлозите за финансирање можат да поднесат бројни тела, како што се трговски организации, здруженија на производители и групи за земјоделско-прехранбени производи одговорни за промотивни активности. Предлози за таканаречени „едноставни“ програми можат да поднесат една или повеќе организации од иста земја членка на ЕУ, додека предлози за програми за повеќе корисници поднесуваат најмалку две национални организации од најмалку две земји членки, односно една или повеќе европски организации.

Промотивните кампањи за земјоделските производи на Унијата се осмислени да создадат нови пазарни можности за земјоделците на Унијата и пошироката прехранбена индустрија и да им помогнат да го подобрат својот бизнис. Покрај зголемувањето на одржливото производство и потрошувачката на земјоделски производи, политиката за промоција го поддржува и одржливото закрепнување на земјоделскиот и прехранбениот сектор на Унијата во баран економски контекст.

Дек 22, 2022agrotim3
Германија одобри стратегија за поквалитетна храна во јавните местаНовата чанта на дизајнерката Стела Мекартни направена од кожа добиена од лушпи од грозје

Напишете коментар Откажи одговор

22/12/2022 Агровестиземјоделско-прехранбени производи85

Соработка

Агротим е секогаш отворен за соработка со фирми или поединици. Повеќе информации за Агротим:

Phone: + (389) 71 225-345

Email: [email protected]

Изработка на апликации за ИПАРД и ФИТР

За информации и изработка на апликации за јавните повици на ИПАРД и Фонд за иновации и технолошки развој:

Phone: 071 285 385

Email: [email protected]

Страници

Агенција за финансиска поддршка во земјоделството и руралниот развој


Агенција за храна и ветеринарство


Регистри на државно земјиште


Електронско наддавање


ИПАРД


Државен инспекторат за земјоделство


Агенција за поттикнување на развојот на земјоделството


Консолидација на земјоделско земјиште


Македонски почвен информативен систем (МАСИС)


Кампања на ЕФСА „Стоп за африканската свинска чума“


МЗШВ закони


Накратко за нас

Агротим.мк е специјализирана платформа за информации од агрокомплексот и агроберза.

Агротим.мк функционира како сервис на земјоделците и претставува систем кој ги интегрира сите чинители во овој сектор – Земјоделските примарни производители, преработувачите, откупувачите, трговците и Владата преку доближување на мерките кои се во интерес на профитабилен агробизнис.

Голем дел од нашиот ангажман го посветуваме на едукација на земјоделците преку директни контакти и средби, а со цел приближување на европските стандарди за конкурентно и профитабилно земјоделство.

Страници
  • За нас
  • Импресум
  • Маркетинг
  • Услови за користење
  • Контакт

Сите права се задржани © АГРОТИМ МК - 2019